Powered By Blogger

sunnuntai 14. elokuuta 2016

Kuusi kuppia kortteja



Helsingissä pidettiin Kansainvälinen Postcrossing miitti 6.-7.8. Olen onnekas, minulla on monta ystävää, jotka muistivat minua kortilla tuosta miitistä <3

Heidi lähetti ihanan sateisen citikkakortin:


Näiden postcrossareiden nimmarit löytyvät Heidin kortin takaa. KIITOS!


Inge Löökin mummokortin lähetti Anne


Kortissa on myös mummomerkki ja kaikkien miittikorttien tapaan erikoisleima, jossa myös nuo mummot:


Annen kortin allekirjoitukset ja KIITOS!


Kaimaseni laittoi miittipaikkaa, Suomenlinnaa, esittävän kortin:


Ja tämän kortin allekirjoittajille KIITOS!


Minnan miittiterkut tulivat miittin virallisella Tuomiokirkkokortilla:


Näille allekirjoittaneille KIITOS tästä!


Maritan kortti on edellisen kanssa samaa sarjaa:


Uspenskin Katedraalikortin allekirjoittajat, KIITOS!


Ja vielä miittikorttisarjan kolmas kortti. Sen laittoi matkaan Mervi:


Suomenlinna-korttiin nimensä laittoivat:


KIITOS! Olen otettu ja hyvin muistettu :)


4 kommenttia:

  1. Hauskoja varmasti tuollaiset miitit :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tou oli tosi iso miitti, itse käyn vähän pienemmissä, mutta hauska on aina tavata yhteisen harrastuksen tiimoilla :)

      Poista
  2. Yhden kortin minäkin tuolta miitistä sain ja olin niin onnellinen muistamisesta.
    Peukkuja sinulle tuollaisesta korttimäärästä! :)

    VastaaPoista