Powered By Blogger

maanantai 1. toukokuuta 2017

Vaimeaa vapun viettoa



Vappu. Vuoden turhin juhla, ei ollenkaan mun juttu. Mutta tänään se taas oli... Onneksi kaikilla muilla oli jotain menoa, eikä minun tarvinnut osallistua "vapun juhlintaan". Olin koko päivän kotona, pyjamassa :)

Kun Ukko lähti metsäretkelle (liian kylmä minulle), laittelin kunnon aamukahvit:




Kun Kuopus kotiintui, sain TIPPALEIVÄN!


Kaupan viimeinen tippaleipä ja se on munmunmun!!!


Tänään oli aikaa tehdä kuvatilauksia. Onneksi tämä päivä oli tässä. Ja onneksi muut meillä osaavat nauttia vapun vietosta :)


7 kommenttia:

  1. Minusta tapasi viettää vappua oli aivan ehdottoman mainio! Oma aika on ylellistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä vähän mökötin, mutta enimmäkseen nautin isosti ;)

      Poista
    2. Mökötystä tuntuu olevan liikkeellä. Tunnistan tunteen... :)

      Poista
  2. Samaa mieltä, ehdottomasti vuoden turhanpäiväisin juhla! me vietimme vappupäivän työnteon merkeissä: olimme mökkitontilla risuja kasaamassa ja polttamassa klo 8.30 - 17.00. Arvaa, olinko puhki.
    Tuntui siltä kuin olisin ollut työleirillä. No, välillä kävin kahvilla, välillä vettä hörppimässä, sitten sämpylänsyönnissä jne. Puoliso on paaaaljon parempikuntoinen kuin minä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olittepa ahkeria! Maattoman on täällä helppo vetää lonkkaa kun toiset ahkeroivat ;)

      Poista
  3. Oi miten ihanan leppoisa vappu! Kyllä vaan lepääminenkin on tärkeää. Vietät muuten niin mahdottoman aktiivista elämää :-)

    VastaaPoista