Powered By Blogger

torstai 13. marraskuuta 2014

317. kuppi



Joskus sitä vaan unohtaa...

Ja mitäs minä nyt olen unohtanut? Jälleen kerran kameran. Ja kuvaamisen. Kun olin töissä, kamera oli mukana mutta unohdin kuvata. Ja kun tauolla olin kamusen kanssa kotona käymässä, kamera unohtui töihin ja sitä rataa. Ja vielä illalla... unohdin  kuvata, kun ystävien kanssa kahviteltiin. Ehkä minulla oli liian mukavaa, kun en muistanut...

Mutta jotain muistinkin: partiolaisten adventtikalenteri! Joko sinulla on?


Partiolaisten adventtikalenteri on parempi kuin mikään joulukalenteri, sillä siinä on enemmän luukkuja (paitsi viime vuonna, kun ensimmäinen adventti oli 1.12. -epäreilua). Ensimmäiseen luukkuun on enää 17 yötä -laskin aivan itse!


Ystäviä odotellessa otin pari kuvaa... Kookoskakkuja ja kynttilöitä.




Ystävien vierailu, kahvi ja kynttilät -paljon lämpöä kuului iltaani <3


2 kommenttia:

  1. 15 kalenteria myyty. Kaksi jäi itselle. Toinen kotiin ja toinen töihin lasten auottavaksi :)

    VastaaPoista