Powered By Blogger

sunnuntai 13. tammikuuta 2019

100 tapaa uudistua ja kukoistaa ★3★



9.1.2019   PYÖRÄILE


Pyöräily ei ole minulle mikään uusi asia. Itselleni kaikista liikuntamuodoista mieluisin. Olen kiireetön kaupunkipyöräilijä, rauhallinen työmatkapyöräilijä. Talvisin verkkainen nastarengaspyöräilijä. Mutta pyöräni liikkuu, ja se liikkuu minun lihasvoimallani. Joten liikunnan riemun saa kaupan päälle :)


Joululoma, lumentulo ja monet syyt pitivät minut satulasta pois viikkojen ajan. Tämä oli päivä, jolloin halusin päästä taas pyörälleni ja kukoistaa!


Valot ja nastarenkaat olivat kunnossa...


...mutta surukseni joku oli lukitusta pyörävarastosta katsonut oikeudekseen pölliä hienon soittokelloni :(  Toivon sydämestäni, että teko on tuottanut hänelle suurta iloa ja saa hänet tuntemaan itsensä onnelliseksi. Minua harmittaa, mutta Ukko sai ruuvata uuden kellon pyörääni. En halua jäädä märehtimään ja murehtimaan.


Päivän tehtävä oli kulkea kaikki matkat pyörällä...


...ja sen tein. Hyvä minä!  ★★★

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti