Powered By Blogger

maanantai 16. joulukuuta 2019

Varsinainen joulupostipäivä



Keittiön pöytä on kuin lastattu laiva! Onneksi olen yksin kotona, ei tuossa mahtuisi edes syömään... Ja onneksi varsinainen postipäiväni oli nyt käsillä, joten helpotusta keittiönpöytäkaaokseen oli luvassa!


Aamuteet sentään mahduin nauttimaan keittiössä ❤️ Ja tässä välissä oli jälleen täysi työpäivä...


Ja vaikka joulukorttien kirjoittamisperinteeni on, että saan ne valmiiksi viime tipassa, yöllä eli hyvin aikaisin viimeisen postituspäivän aamuna, niin kyllä minä nautin korttien kirjoittamisesta! Se on ihanaa! ❤️

Ja voin sen nyt tässä sanoa ääneen, (koska lukijoitani on vain kourallinen), että minulle on aivan turha sanoa, että käytä sinäkin tänä vuonna joulukorttirahasi hyväntekeväisyyteen. Minä käytän joulukorttirahani joulukortteihin. Ostan myös vuohia ja kanoja, mutta ne ostan vuohi- ja kanarahoillani. Tuen Itämeren suojelua Itämerensuojelurahoillani ja Kauneimmissa joululauluissa laitan kolehtihaaviin Lähetysseurarahoistani jne. Korttirahani käytän kortteihin ja postimerkkeihin. Ja olen 100 % varma, että ne tekevät hyvää ystävilleni, sukulaisilleni, tuttavilleni, entisille naapureilleni sekä suurelle joukolle postikorttiharrastajia  ❤️ 

Itse ilahdun jokaisesta minulle lähetetystä joulukortista  ❤️ Luen ja katselen niitä uudelleen ja uudelleen. Jouluposti on hyvän tekemistä ❤️


Kolme kuorellista (n. 100 kpl) joulukortteja olivat valmiina puoli yhdeltätoista. Ei mennyt edes yötöiksi ❤️ 


2 kommenttia:

  1. Niin se on, että kortteja on ihanaa kirjoittaa ja saada. Tänäänkin löytyi melkoinen nivaska kortteja postilaatikosta. Ihanaa!

    VastaaPoista