Powered By Blogger

lauantai 2. maaliskuuta 2019

Siskon lahjakassi



Vein Savonlinnan siskolle pienet tuliaiset. Ja sain kotiin tuotavaksi kaksin verroin ❤ Mitäs sieltä pussista löytyikään...


No vaikka mitä  ❤


Erittäin hyvä täsmäisku postcrossaavalle korttihullulle Antti Tuisku fanille  ❤


Äärettömän sopiva kupinalunen kahvittelevalle pyöräilijälle  ❤ Alkoi tehdä mieli donitseja...


Lämmöllä neulotut kauniit sukat vilukissalle  ❤ Sori vaan sisko, eivät jouda kaappiin makailemaan nämä juhlasukat ❤


Sukka-asiaan palaan vielä vähän myöhemmin...


Turkoosi Kastehelmi kynttilälyhty  ❤



Ruusuinen fillarikuppi  ❤




Kupin pari minulla olikin jo  ❤





Olen aivan häkeltynyt tästä lahjamäärästä ❤ Sisko, minulla on vain yksi sana sinulle: KIITOS ❤


4 kommenttia:

  1. Sinullahan oli suorastaan uusi jouluaatto! Kaunis ele Savonlinnan "siskolta". <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin oli uusi jouluaatto ❤ Kyllä sisko tietää ❤

      Poista
  2. Heh, kuten kerroin ennen kuin olit kassiisi kurkistanut, sisältönä oli eräänlaiset "keräilyerät". Hykerryttävän hauskaa oli kyllä koota kassin sisältöä...

    Ja kiitos itsellesi. Olen ajatellut toimia samoin, eli esitellä kassin sisällön blogissani. Toistaisiksi se on vasta suunnittelun asteella. Mutta ennemmin tai myöhemmin kiittelen kuvien kera sydämellisistä tuomisista. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun ennakkokuvailusi oli jännittävä, mutta ihan tarkalleen en osaa sanoa mikä mihinkin liittyi. Joka tapauksessa nappisuoritus, ihanat lahjat, minulle tehty ja minua ajateltu ❤ Kerran vielä kiitos ❤

      Poista