Powered By Blogger

lauantai 9. maaliskuuta 2019

Pullakahvit ja kirjakauppakeikka



Olen nauttinut suunnattomasti pyöräilystä, vaikka välillä on ollut sohjoa ja välillä jäätikköä. Ja pystyssä olen pysynyt. Tuulestakin huolimatta. Mutta en voi väittää, ettenkö odottaisi jo sulia ja lakaistuja pyöräteitä sekä kesärenkaita... Mutta toistaiseksi talvikeli ja nastat alla. Näillä mennään.

Kuva yksistä tavallisen ihanista pullakahveista keskellä arkea ja työpäivää:


Kaupungille mennessä olen näillä keleillä turvautunut Linkkiin. Kirjakaupoillekin hurruuttelin Linkillä. Suomalaisen bonukset polttelivat... Rouva C. oli tarjouksessa ja melkein sain sen bonuksillani ❤


Seuraksi kahvia... Palaan näihin myöhemmin 



Ennen kuin löysin kirjani, olin jo ehtinyt ihastua tähän korttiboksiin...


...joten myös kasvikunnan aarteet pääsivät kotiin mukanani. Se on tämä harrastus ❤


Sellaiset kahvit ja sellainen keikka tällä kertaa ❤

6 kommenttia:

  1. Kirjallisuuskahvia :) Kauniit ovat kasvistokortit, vanhaa hyvää tyyliä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihastuin noihin kortteihin heti ensisilmäyksellä ❤
      Ja kahvin säästän Minna Canthin juhlintaa. Katsotaan kumpi maistuu mulle paremmin, kirja vai kahvi ;)

      Poista
  2. Vai Minna Canth -kahvia... Arvaapa mitä minä shoppailin Mikkelissä! :D

    Mutta ihanat ostokset, tykkään! <3

    VastaaPoista
  3. Luinkin kirja-arvostelun Rouva C:sta ja ajattelin jossain vaiheessa lainaavani sen kirjastosta. Nuo kortit ovat aivan ihania! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kortit ❤ Osa jää itselle ;)
      Rouva C pääsee mulla lukuun varmaan heti kun saan herra G:n luettua :)

      Poista