Powered By Blogger

sunnuntai 3. maaliskuuta 2019

Kumisaappaat on mun koira



Syyskuussa ostin siniset HAIt, muistatko?

http://365kuppiakahvia.blogspot.com/2018/09/hai-time.html

Helmikuussa oli vihdoin kaupassa jälleen oransseja HAI saappaita, jotka syksyllä oli myyty loppuun jokaisesta putiikista. Olihan ne ostettava ❤


Saman tien päätin jo, että nämä ovat nyt vapaa-aikasaappaani...


...sinisiä käytän töissä. Siis "tavallisissa" töissä 




Mutta mikä tuo kummallinen otsikko on?


Selitin tohkeissani Kuopukselle: "Mun uudet kumisaappaat on mun koira. Ventovieraat ihmiset tulee  juttelemaan ja aloittaa puhumalla ihanan / pirtsakan värisistä saappaistani. Samalla lailla kun ihmisille voi mennä puhumaan  suloisista koirista."


Ja lauseeni jäi elämään, koska Kuopus nauhoitti sen :D


Joten: Kumisaappaat on mun koira  ❤



9 kommenttia:

  1. Ihanan väriset saappaat❤ Aurinkoista ja leppoisaa laskiaissunnuntaita❤

    VastaaPoista
  2. Jopa on pirtsakat saappaat! Annapa niille paljon ulkoilmaa ja piristä samalla ohikulkijoita! <3

    VastaaPoista
  3. Aivan ihanat <3 Mustaa ja harmaata on ympärillämme kylliksi, mukavaa että jossakin on jokin iloinen väriläiskä. En ihmettele yhtään, että saat saappainesi positiivista huomiota :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oranssit HAIt ❤ Ja kuten ehkä tiedätkin: saatan jokusen sanan puhujille sanoa minäkin ;) Kun en oo tuppisuu...

      Poista
  4. No ovat kyllä ihanat! En olekaan ennen kuullut, että jollain on useammat saappaat eri tarkoituksiin :-D. Mutta ihanaa että sait himoitsemasi oranssit koirat :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun saappaat, mun koira ❤ Ja vähän vahingossahan mulla nyt on kaksi paria kerralla... Syksyllä oli pakko ostaa jotkut (kun äiti tahtoi entiset pinkkini) ja nyt vasta löytyi oikea väri :)

      Poista
  5. Miten värit säilyy puhtaina oranssi/sininen? Olisiko kuva saappaat rinnakkain käytettyinä? Uudet saappaat pian hankittava,kun keltaiset hait jo pinttyneet kolmessa vuodessa mökkisaappaiksi!

    VastaaPoista