Powered By Blogger

perjantai 28. huhtikuuta 2017

Uusi tuttavuus



Kerroinkin jo viikonloppureissupostauksessa, että Tukholmassa kävimme myös yhdessä kaupassa. Se oli minulle uusi tuttavuus...



Vanhassakaupungissa piipahdimme Gudrunin ihmemaassa:



Kaupassa oli kaikkea ihanaa...






Myyjä kertoi, että Gudrun Sjödénin ajatus on ollut luoda kokonaisvalainen elämys. Ja sitä tämä toden totta olikin!




Kasvit kuuluvat tärkeänä osana liikkeen sisustukseen




Tällä kertaa kävin vain tutustumassa ja ihailemassa -ei ostoksia


Kuvastot nappasin Tukholmasta mukaan, tässä vähän maistiaisia 




Tässä itse Gudrun Sjödén


Tykkään kuvastojen kuvista <3


Ja vaatteet ovat värikkäitä ja mielenkiintoisia













Myös kodintavarat ovat ihania:



Olin toki kuullut ennenkin Gudrun Sjödénistä , mutta nyt mua vietiin kuin pässiä narussa! Ensikertaa näin ja olen täysin lumoutunut <3


4 kommenttia:

  1. Oi, Gudrunin värimaailma on ihana! Mallit eivät ole oikein mulle sopivia, mutta eipä niitä hinnan vuoksi tuosta vain ostelisikaan :-o. Mulle tulee ne kuvastot aina kotiin ja ovat mitä oivallisinta askartelumatskua :-). Nuo astiat ja kodintekstiilit ovat kyllä kans ihania, pitäisiköhän pistäytyä nettikaupassa katselemassa tämän hetken mallisto...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Työpari tykkää ja omistaa, nyt voi sanoa, että olen kiinnostunut! Yhtään en ehtinyt sovitella, joten sopivuus on arvoitus. Kukkarolle eivät kyllä sovi... Mutta oli siellä alennuksessakin juttuja...

      Poista
  2. Ooh, lumoava kauppa ja ihania tavaroita! Onneksi tuonne on pitkä matka :D

    VastaaPoista