Powered By Blogger

maanantai 6. kesäkuuta 2016

Siellä ja täällä



Kuopus on nyt siellä seikkailullaan...


Ja minä olen täällä...



Ja minä juon kahvia!


Ja kun kahvi on juotu...


...täällä on Esikoinen, jonka kanssa voi seisoa pysäkillä...


 ... hypätä tyhjään bussiin...


...painaa nappia keskustassa...


...ja mennä elokuviin!



Elokuva oli mukava seikkailu ja Esikoinen parasta mahdollista leffaseuraa! Elokuvissa tuppaa tulemaan nälkä. Onneksi on valmista ruokaa  :)



Hyvin perinteisillä valinnoilla mentiin:





Ja kuten aina, ruoka oli erinomaista ja sitä oli liikaa!


Saattelin Esikoisen toiseen bussiin ja ajoin itse tyhjällä bussilla kotiin. Ketään ei ollut kotona joten päätin mennä aikaisin nukkumaan. Viisas veto, univelkaa oli maksettavana. Minä olin täällä, kaikki muut siellä täällä... Ukko kotiutui illan aikana Kuopuksen vienti matkaltaan ja sain seuraa :)


4 kommenttia:

  1. Meilläkin on perhe ympäriinsä (yksi Saksassa, toinen Ruotsissa, kolmas Helsingissä ja koiruuskin anoppilassa) ja minä ainoana kotona/töissä. Mutta minä kyllä nautin siitä... On ihanaa olla välillä yksin! Mutta ymmärrän, jos tunne on toinen. Onneksi ero ei ole ikuinen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Johan ovat levällään ;) Niinpä: pienen hetken nämä erot kestää ja sen kyllä kestää...

      Poista
  2. Ihme ja kumma, meillä on vaihteeksi koko perhe kotona ja vielä tuo bonuspoikakin :)

    Ikäväänkin tottuu, mutta onneksi Kuopus palaa pian takaisin. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on luksusta! Ja totta: kolme viikkoa on yksi hujaus ja sitten Kuopus palaa :)

      Poista