Powered By Blogger

keskiviikko 22. kesäkuuta 2016

Maalta olet sinä tullut...



Kolmen koplamme suuntasi tänään autonnokan maalle, mummilan reissulle. 

Sunnuntaina oli luonnonkukkien päivä. Tässä minun kuvani luonnonkukista:



Pääosan saivat äidin ihanat kesäkukat:







Mummilassa kahviteltiin ja pakkohan sitä oli jälleen yksi korvapuusti syödä, kun olivat vieläpä ihan suoraa uunista...



Aina silloin tällöin teen löytöretkiä mummilan ulkorakennuksiin. Tänään olin jälleen retkellä, kesäaitassani tällä kertaa. Duran Duran ym. julisteet on jo seiniltä otettu pois ja aitasta on tullut enemmän varasto. Joskus mietin, että miksi kaikkea säästetään? 

Mutta kuten usein muulloinkin on käynyt, löysin jälleen jotain mielenkiintoista...


Yleisurheilukisojen palkintoja tällä kertaa!



Lusikoitakin on melkoinen kasa!



 

Tämä kannu / pannu on hauska. Olen saanut sen 10-vuotiaana Töysän Vedon kisoista :)



Löysin myös mamman wanhoja kirjoja:












Vähän tuoreempaa luettavaa olivat aikakauslehdet...









Täältä, maalta, olen kotoisin


Kotimatkalle virittelin uuden bamburätin...





Syömässä kävimme ABC:llä matkan varrella. Kahvin otin mukaan...




...kaupunkiin olet sinä kotiutunut...


2 kommenttia:

  1. Maalta olen minäkin kotoisin ja maalla asun edelleen, tosin eri kunnassa kuin lapsena. Ja hei: minullakin on samanlainen lasinen maitonekka kuin sinulla ja käytössä edelleen! Nostalgista!

    Lempeää Mittumaaria Sinulle, Rita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen jopa luullut, että en omista lasista nekkaa :D

      Parasta juhannusta sinulle!

      Poista