Powered By Blogger

keskiviikko 2. syyskuuta 2015

Kahden kahvikortin taktiikalla



Posti toi tänään raskaan ja kiireisen työpäivän jälkeen piristystä kahden hienon kahvikortin verran.


Lauantain postcrossing miitissä näin nimeni yhdessä kortissa, mutta maltoin olla kääntämättä korttiä ympäri, joten ihan yllätys oli tämä Janne Karvon Pikku-vieras-kortti. Kiitos Heidi!!!


Ja Merja laittoi tämän kahviajatelman minulle. Kiitos!!! Melkein tavattiin taas, kun minäkin olisin halunnut Hämeenlinnaan...


Illalla olin vielä Party Lite kynttiläkutsuilla, vaikka väsytti ja nukutti ja pääää...

 

Kivoja juttuja oli taas tarjolla, arpajaisista voitin nämä tuoksuttomat Tuikkivat:


Ja emäntä oli ajatellut minua, laktoositonta omenapiirakkaa ja suolaista oli tarjolla, nam!

Kotona olen ottanut huilin kannalta. Huomenna odotettavissa jälleen touhukas työpäivä...


8 kommenttia:

  1. Miten joskus onkin niin kovin vaikeaa ottaa rauhassa, kun on niin paljon kaikkea kivaa tekemistä. Ja sitten se pää ei pysy perässä. Niin tuttua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä... Mun pää ei taas kestäånyt päivän tuoksuja...

      Poista
  2. Sulla näitä PartyLitejä tuntuu olevaan tasaiseen tahtiin. Voisitkohan joskus napata mut aveciksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kai se kiellettyä ole... Seuraaviin kutsuihin voi vaan olla sen verran aikaa, että ehdin jo unohtaa. Pyydän jo etukäteen anteeksi jos niin pääsee käymään :)

      Poista
    2. Luultavasti luen siitä täältä blogista ja muistan sitten vasta, että olin pyytänyt sua ottamaan mut mukaan :D

      Poista