Powered By Blogger

maanantai 22. joulukuuta 2014

356. kuppi



Talvipäivänseisaus

http://fi.wikipedia.org/wiki/Talvipäivänseisaus

Vuoden pimeintä päivää voi viettää vaikka näin...


Makuuhuone on pukeutunut punaiseen: Luhta home Seppele pussilakanasetti ostettiin mummin joululahjarahasta. Joulu on taas!


Valoa vuoden pimeimpään päivään!







Juu ja kahvia tietenkin myös! Makuuhuoneen hämärässä tunnelmassa lueskelin Kotivinkin jouluisia lehtiä...








Kuten yllä olevista kuvista voi huomata: en stressaa joulusta! Mutta juon kahvia ;)

Esikoinen lähti kaverin luo ja Kuopukselle tuli kaveri kylään. Minä halusin sillä aikaa tehdä jotain järkevää. Teinkin. Minulle jäi aikaa myös availla lahjoja. Joulu on taas!

Pikku kuusen alusta oli käynyt ahtaaksi. Avasin tänään kaikki asiakkailta ja työkavereilta saamani lahjat. En kerro keneltä minkäkin lahjan sain, mutta paljon iloa niistä on! Yhtä rakkaita ja arvokkaita jokainen <3

Kaiken hyvän lisäksi Muumi-muotti -tällaista minulla ei vielä ollutkaan!




Tämä salaperäinen käärö sisälsi...


...ihanan joulurunon lisäksi...


...herkkua ja pannulapun!


Tässä olivat tainneet olla pikkutontut paketoimassa...


...herkkua!


Pentikin paketista kuoriutui...



 ...yksi toteutunut unelma!





Juuri kun olin ehtinyt huokailla, että joulusaippua on ostamatta...


...sain kääräistä esiin avokadosaippuan!


Ja itsetehdyn kynttilän!



Lisää herkkua!


Tännekin pussiin olin jo ehtinyt kurkistaa (se oli auki...)...


Kahvia ja muita herkkuja!



Tästä kauniista pussista löytyi...


...valoenkeli!


Lisää valoa vuoden pimeimpään päivään!!!


Tämä lahja oli erityinen: lahjoittaja oli tukenut romanilasten koulua Romaniassa!


Katajainen voiveitsi!


Nämä ihanuudet ehdin jo esittelemään ennemmin (herkkupussi on jo vähän vajaa...)!


Lisää itsetehtyä ihanaa ja herkkuja...



On se!


Kaikkea kaunista ja hyvää!




Joulupuu sai tähden!


Tämän lahjan mukana sain ihastuttavan polkupyöräjoulukortin (suuri rakkauteni!!!), taiteilija on Raija Nokkala. Kortissa oli myös 4-vuotiaan Emma Helmiön pyöräruno:

"Jollain on apupyörät, jollain ei.
Kaikilla pitää olla kypärä."

Mahtavaa!


Joku tuntee mieltymykseni ;)


Ihania herkkuja nämäkin (vähän olin jo etukäteen näitäkin kurkkinut, kun lahjapussi päätyi uusiokäyttöön...)!


 Näistä ei selvinnyt mitään edes tunnustelemalla... Tunnustan: tunnustelin!


Joku tuntee taustani ja tiesi myös, että kamelia ei vielä ollut ;) Myös tonttukippo on hieno -siihen voi vaikka laittaa pirun väkevät pohjalaiset :D


Nyt on kuusen alla tilaa! Ja neljä pakettia aattoa odottamassa...


Päiväkahville sain pipareita, kun Kuopus kavereineen leipoi




Neulon vielä vähän...


...ja päätän päiväni tähän. Kauniita unia!




2 kommenttia:

  1. Olipa siinä herkkua monenlaista! Ja niin ihania lahjoja! Olen aivan haltiossani puolestasi. Sinulla on mahtavia työkavereita ja asikkaita! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja minä olen pähkinöinä ;) Ihmiset on ihania :D

      Poista