Powered By Blogger

maanantai 1. joulukuuta 2014

335. kuppi



Oi lumoa, oi valoa!

Ja niin alkoi joulukuu! Joulukalenterin ensimmäinen luukku:




Keep calm on perinteinen ja punainen ;)




Iltaa vietettiin Harjun Paperin kerhohuoneella pikkuisten pikkujoulujen merkeissä


Pikkujoululahjani, iiiik! Kaikki oli kuin tehty mulle, viiksisetti olikin Heidin paketti mulle ja arvontapakettikin osui olla Heidiltä ;)


Oi lumoa, oi valoa! Ja viiksiä siihen päälle!!! Teippiä ja tiskirättejä...


Oi lumoa, oi valoa! Kynttilöitä...


...kahvikynttilöitä, jotka tuoksuvat kahvilta!


Hih-hih! Mun juttu  ;)


Oi lumoa, oi valoa! Miitin jälkeen kotimatkalla minulla oli seuraa...


Ja valoa:


Uusi lampunpidike on asennettu ja uusi lamppu on tehokas




Tältä se näyttää valot päällä:


Nerokas pidike, jolla lampun saa kiinni korin etureunaa. Nyt voin kuletella taas paljon tavaraa etukorissa, eikä mikään tule valon eteen! Ukon oivallinen löytö <3


Kyllä on pimeys nyt totaalisesti taakse jäänyttä elämää!


Ja tämä joulukuu! Keikkakalenteri on niin täynnä kaikkea mukavaa, että en uskalla edes sivua kääntää...



Iltakahvilla naatiskelin vielä joulumarkkinoiden brownieta



Voi ihanaa, nyt on joulukuu, kaikenlaisen hauskan kuu!!!


6 kommenttia:

  1. Ja minä leijun iiihanassa mangopilvessä - piti heti kokeilla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vai pilvessä... Melko epäilyttävän lahjan sait...

      Poista
  2. mitä muut isoviiksiset tykkäsivät viiksistä tuotteista ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nauratti niitä, tietävät, että se on mun juttu :D

      Poista