Powered By Blogger

perjantai 21. heinäkuuta 2017

Eurooppa pikakelauksella



Välillä olen matkalla. Joskus suunnittelen matkaa. Toisinaan muistelen matkoja...



Aina ei tarvitse liikahtaa paikaltaan päästäkseen matkalle... Joskus matkat putoavat eteisen matolle postiluukusta :)



Tänään olisi vuorossa tällaista:


Viro <3 Maa, jossa olen käynyt kolmanneksi useimmin. Osaatko arvella, missä olen käynyt kaikkein useimmin ja toiseksi useimmin?





Italia <3 Olen käynyt kolmessa kaupungissa ja yhden järven liepeillä Italiassa. Mikä järvi? Mitkä kolme kaupunkia?


Tässä kohtaa tulee hyppy tuntemattomaan. Euroopan ulkopuolelle, Afrikkaan... Aivan ihana kuva! En ole vielä käynyt Afrikassa ollenkaan...


...mutta lehdessä otetaan tällä kertaa kantaa kaikenlaiseen eläinturismiin. Sana naurattaa minua ja pistää mielikuvituksen liikkeelle... Kuvittele mielessäsi ELÄINTURISTI :)


Latvia <3  Jos käyntini laitettaisiin yhteen pötköön, olisin viettänyt melkein viikon Riiassa... Kaikki baarit on vielä käymättä...


Islanti on vielä näkemättä..





Ja Norja edelleen käymättä...


Ranska <3  Oui oui! Kerran olen ollut viikon Pariisissa. Miten matkustin Pariisiin?


Marseille on vielä minulle tuntematon...




Ruotsi <3 Olut jääköön juomatta, mutta Tukholma on aina käynnin arvoinen!


Siinä meni Eurooppa pikakelauksella. Kuppi on tyhjä.


Minulle kyllä riittää Euroopassa muistelemista ja haaveilemista. Kuukauden päästä olen muuten matkalla kahdessa edellä mainitussa maassa.


Mutta missä??


Saa vastailla postauksen kysymyksiin. Palkintoina postikortteja matkakohteistani :)


6 kommenttia:

  1. Villit veikkaukseni:

    1. Turkki, Ruotsi
    2. Rooma, Venetsia, Firenze, Garda-järvi
    3. Junalla reilaten
    4. Ruotsi ja Norja

    Hihittelin eläinturistille, makustelin viisaista sanoja ja tunnelmoin kauniiden kuvien lumossa. Kiitos Euroonpan pikakierroksesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vastauksista!

      Katsotaan, tuleeko lisää vastauksia...

      Poista
  2. Osallistunpa minäkin :)

    1. Turkki, Ruotsi
    2. Comojärvi, Milano, Firenze, Rooma
    3. omalla autolla
    4. Viro, Latvia

    Hauskoja matkoja ja muistoja sekä unelmia sinulle!
    R.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ja kiitos vastauksista!

      Vielä en kerro...

      Poista
  3. Kiitos runsaasta osallistumisesta :)

    Oikeat vastaukset tulevat tässä:
    1. Aivan kuten Virpi ja R. vastasivat: Kaikkein useimmin olen käynyt Turkissa ja toiseksi useimmin Ruotsissa. Ruotsissa en ole asunut, Ahvenanmaalla vain ja Turkissa olen asunut.
    2. Firenzen ja Rooman tiesivät molemmat, Venetsia on se kolmas kaupunki ja järvi on Garda.
    3. Pariisiin olen matkannut omalla autolla
    4. Seuraavan kerran reissaan Viroon ja Latviaan

    Virallisen tukkimiehenkirjanpitoni mukaan oli tasaista, hyvin tasaista...

    Kaikille vastanneille lähetän kortin joko kotimaasta tai seuraavalta reissulta, ennemmin tai myöhemmin :D

    VastaaPoista
  4. Oho, sehän meni hyvin :D
    Ainoastaan kolmanteen kysymykseen tiesin vastauksen varmasti. Oikeaan osunut arvaus Viro ja Latvian reissusta yllätti :) Mukavaa tulevaa matkaa!
    R.

    VastaaPoista