Powered By Blogger

torstai 25. lokakuuta 2018

Ensimmäinen, toinen ja kolmas kerta. Kirpparilla.



Kirppareilla on taas tullut vierailtua tasaiseen tahtiin. Mutta yksi kuppi kahvia ennen sitä, kiitos!


Ja pieni pala kakkua kans!



Kakkupalani on mangoa 


Tässä on kirpparilla.fi saalis


Pari paitaa


Tämä  neule 2 €:lla


Napit on takana 


Mangoa tämäkin


Tämä paita on mun ja mun


Paita 5 €


Pitkästä aikaa kovasti kaivatut  karvakannet...


...työkalenteriin 1,50 €


Ja yksi kirja. Kun halvalla sai: 0,20 €


Helsingin Euroviisut vuonna 2007. Tätä en onnistunut saamaan uutena, kirpparilta sen sain 3,50 €:lla


Yhden kahvikupin tarvekin oli. Puna-valkoinen Arabian Tytti kahvikuppi 


Pikkiriikkinen vika kupista löytyy...


...mutta minulle se ei ole vika ollenkaan. 7 € maksoin, ehjä maksaa yleensä n. 25 €


Fidalta punainen, käyttämätön hame 5 €



Centrum kirpparillakin oli jotain minulle: Neule 1 €:lla...


...ja leffa 0,5 €:lla


Siinähän sitä oli taas ihmiselle kaikkea, mitä ihminen tarvitsi. Kirpparilta.



8 kommenttia:

  1. Tuo Olssonin on tosi hyvä! Olen kaikki Olssonin suomennetut lukenut..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minun ensimmäinen Olssonini -kiva kuulla, että se on hyvä. Luenkin sen jo seuraavaksi...

      Poista
  2. Hienoa, että löysit tuon levyn, jota et uutena saanut! Ja herkullinen tuo Tytti-kuppi :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen onnekas. Viisi muutakin viisulevyä mulla pyörii soitossa ❤

      Poista
  3. Ihku tuo Arabian kahvikuppi. En muuten ole aiemmin tuollaista nähnytkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, minä näin jo edelliskerralla, toista kertaa en kävellyt ohi ❤

      Poista
  4. Hyvät kirppislöydöt jälleen. Sinulla on hyvä vainu, löydät aarteet roinan seasta. Tuo raitapaita on ihana! <3 Ja hameen olisin varmaan minäkin ostanut :)

    VastaaPoista