Powered By Blogger

tiistai 24. heinäkuuta 2018

Tylypahkan jälkeistä elämää Lontoossa keskiviikona



Kyllä. Elämää Tylypahkan jälkeen. Olimme melko nälissämme, joten kävelimme suodaa Nandosiin :)


Ruoka on tilattu, siitä merkkinä kukko pöydässä...



Tänään halusin Caesarsalaatin grillatulla kanalla 


Maistuiko? No mitäpä luulet!


Koska olimme kulmilla, poikkesimme Sherlock Holmesin osoitteessa



Matkamuistomyymälästä olisi saanut liput... Tulemme toisen kerran...



Lontoossa on myös hotelli, joka kantaa tuon maineikkaan yksityisetsivän nimeä


Metroasemallakin mies muistetaan...




Ja nyt lähestymmekin jo seuraavaa kohdetta...


...ihanien hortensioiden ohi...



Siellä hän...


St. Paul's Catethral...



...jonne palaamme joku toinen päivä...



Katedraalin kulmalla oli myös Starbucks...


...ja sattui olemaan päiväkahviaika


Siispä poikkesimme kahville...


...ja hieno pinssikin siellä oli myynnissä:


Jatkoimme matkaa...



...Millenium sillalle...


...josta näkyi mm. siltoja :)




Englannin lippu siinä vaakunassa...


...ja illemmalla Englannin peli hotellihuoneen telkkarissa...




Evästäkin oli:



Kovat oli odotukset, mutta eihän siinä lopulta hyvin käynyt... Maansuru siitä seurasi :(


Minulla jatkui vielä korttien kirjoittelu...


...pitkän päivän iltana :)


Kyllä me huomisellekin jotain varmasti keksimme ;)


2 kommenttia:

  1. Löysin tänne Piipen blogin kautta. Teillä on ollut ihana matka! Ja huikeat kuvat. Mä olen kahvikissa. Teekissa myös silloin, kun kahvia ei ole tarjolla ja kaakaotakin juon mielelläni. Starbucksilla käyn silloin, kun olen reissun päällä, muuten kotikahvin voittanutta ei ole. Onpa joskus pakattu rantalomalle kahvinkeitin mukaan, että pysyn hyvissä kahveissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Johanna, hauska nähdä sinut täällä :) Voi kiitos, kuvia on ainakin PALJON :D Ja matka oli kyllä varsin ihana ❤
      Itse haluan kahvitella mahdollisimman monissa eri paikoissa ja kun omassa kotikaupungissa ei Starbucksia ole, niin sekin on minulle eksotiikkaa :) Kahvikissatkin tarvitsevat välillä teetä ;) Ja minä taas olen myös vilukissa, joiten viimeaikaiset säät ovat kyllä olleert minulle mieleen.
      Käväisin myös sinun blogissasi, ja ihastus iski. Ihana nähdä kauneutta vähän kauempaa ❤

      Poista