Powered By Blogger

sunnuntai 24. kesäkuuta 2018

Annoin sinun mennä



Minulla on menossa varsinainen lukubuumi: kirja osuu käteen joka käänteessä. Ja hyviä kirjoja onkin ollut taas käsillä. Torstaiaamun aloitin kahvilla...


...omassa sängyssä, omassa rauhassa...


...Clare Macintoshin seurassa



Seuranpito kesti sen verran kauan, että sain kirjan luettua. Päiväkahviaikaan oli kuvaustuokion aika...


"Tämä vangitseva, nokkela ja piinaava psykologinen trilleri menee ihon alle. Varaudu tyrmäävään juonenkäänteeseen, jota on kehuttu yhdeksi kaikkien aikojen nerokkaimmista" 

https://www.gummerus.fi/annoin-sinun-menna/ 


Jälleen kerran tarjoilen kuvina myös kirjan parhaat kahvikupposet 









Toisessa osassa liikuttiin sellaisilla alueilla, että ihokarvat olivat jatkuvasti pystyssä... Todellinen käänne juonessa, en kerro enempää.


Kirjan minä-kertoja vaihtelee, ole tarkkana...


Lisää kahvia, ole hyvä!










Lopulta yllätyin kuitenkin, vaikka luulin olevani juonessa...



Jos tämä on edelleen lukematta, niin nyt on hyvä aika ottaa Annoin sinun mennä lukeille!




Näin meillä siis torstaina, joka oli ylimääräinen vapaapäiväni. Juhannuksen juhlintaa sitten seuraavissa stooreissa :)



9 kommenttia:

  1. Voi, sinä olet löytänyt tuon kirjan! Se oli tosi hyvä. Minä kuuntelen paljon äänikirjoja töitä tehdessä. Pidin ja (jännitin) kirjasta tosi paljon. Oletko lukenut samalta kirjoittajalta " Minä näen sinut" ? Myös todella hyvä. Oletko lukenut Jojo Moyesin kirjoja? Aivan mahtavia!!!!! Ei jännityskirjoja, mutta menee tunteisiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, täytyy sanoa, että onneksi löysin! Hurjan hyvä, vaikka niin karmea... "Minä näen sinut" on mulla ostoslistalla sitten kun se ilmestyy pokkarina. Maltan tuskin odottaa...
      Jojo Moyes on minulle hyvin mieleinen, olen lukenut kaikki häneltä suomennetut ja tykkään kaikista paitsi "Ole niin kiltti, älä rakasta häntä". Sen möin pois, muut omistan :) Tykkään ❤

      Poista
  2. Joo, se kirja, jonka myit pois, oli kyllä vähän sekava. Mutta kuuntelin senkin loppuun asti ja hyvä juonihan siinä oli. Käsitin lopussa vielä, että ne rakkauskirjeet olivat aitoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisikohan pitänyt antaa kirjalle toinen tilaisuus...?

      Poista
  3. Voisit kuunnella sen joskus....

    VastaaPoista
  4. Oih, tämän kirjan minäkin ole lukenut. (https://kotosella.blogspot.com/search?q=annoin+sinun+menn%C3%A4) Yksi parhaista koskaan lukemistani jännäreistä. Minä näen sinut -kirja ei saanut minua yhtä lailla umpisukkeloon, mutta ei sekään huono ollut . :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuohon linkkiin tuli jotain ylimääräistä... tässä uusi yritys https://kotosella.blogspot.com/search?q=annoin+sinun+mennä

      Poista
    2. Sinultapa, sisko, sain vinkin tähän kirjaan ❤ Ja kunhan Minä näen sinut ilmiintyy pokkarina, niin sekin on sitten minun ;)

      Poista
    3. Ne oli vaan ne sulut, jotka minä näppäränä ymmärsin poistaa :)

      Poista