Powered By Blogger

tiistai 12. syyskuuta 2017

Muutama kierros kirpparilla



Kirppari on ollut mielessä paljonkin. Pari pikaista piipahdusta olen tehnyt. Myös kirpparituliaisen olen saanut...


Ukko toi täydellisen kahvikupinalusen :)


Mitäs muuta...


Koskaan ei ole tullut ostettua gel effect-lakkoja, kun en ole uskaltanut tuhlata rahaa... Nyt oli kirpparilla täysi pullo Lumenen PUOLUKKASURVOS-sävyä ja maksoi vain 60 senttiä. Vihdoin pääsen kokeilemaan :)



Tämä kuppikaunotar vaati päästä kotiini yhdellä eurolla...




Hameosastoni on täytynyt uusia vaatteiden kutistumisen takia. Tämä hame liittyi uuteen osastooni kahdella ja puolella eurolla


Kivoja paitoja ei koskaan voi olla liikaa...


Muistat ehkä "minä ja minä" kutsut viikko sitten...


Postista sain hakea pakettini ja suoraa paketista kuvaan, ryppyisenä kuin mikä, pääsi kuvaan uusin ihastukseni. Tuntuu päällä niin mukavalta ja värikin on nätti. Kuva on kyllä kamala kaikkina laskoksineen...
 

Ulkomaanmatkailijat ovat lahjoneet minua herkullisilla tuliaisilla. Ukko toi Turkista:


Kuopus reissasi viikonlopun Pietarissa ja sain:

 

Siinäpä kirpparilöydöt, kutsuostos ja tuliaiset :) 


4 kommenttia:

  1. Kaunis tuo kultareunainen kuppi!
    Kuppia kahvia ja pala suklaata...mitä sitä nainen muuta kaipaa..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinäpä ne tärkeimmät ;) Ja kuppi oli ihan pakko kotiuttaa <3

      Poista
  2. Hyviä kirppislöytöjä ja mukavia tuliaisia. Tuo kirppispaita näyttää aivan minun vaatteelta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eieiei, se on munmunmun ;) Mutta joo, kaikkea hyvää tulee taas ovista ja ikkunoista :)

      Poista