Powered By Blogger

perjantai 11. syyskuuta 2015

600. kuppi ja 24. kirja



Täydellinen päivä viettää aikaa parvekkeella! Juoda 600. kuppi kahvia (santsattuakin on toki tullut melko monta kuppia!) ja lukea loppuun lukuhaasteen 24. kirja:

Kirja, jota ystäväni on suositellut minulle: http://kotosella.blogspot.fi

Eppu Nuotio, Mutta minä rakastan sinua. Minä tykkäsin, ihastu itsekin vaikka tämän lukunäytteen kautta: http://www.otava.fi/kirjat/9789511269748/liitteet/lukunayte.pdf


Koska olen vain tavallinen tallaaja, en osaa kertoa tämän(kään) kirjan hienouksista. Minä vaan pidin siitä. Piste. Tekstin maalaamat kuvat ovat tarkkoja ja kauniita. Pidän maisemista ja asunnoista, joita näen. Voin kuvitella elokuvan ja näyttelijät. Jos siis joskus tästä kirjasta tehdään elokuva, niin näen jo kuka on Karin ja kuka Kaari, kuka esittää Saulia ja kuka Lauria. Klarakin on ihan klar!


Kirja on aivan kuin minusta kirjoitettu. Paitsi että en ole eronnut, opettaja, turkulainen, yhden tyttären äiti enkä asu yksin tai elämääni ei astele uusi mies. Mutta minäkin olen viisikymppinen! Melkein...


Kahvia siniruusukuppiin...


 ...ja kymmenen päivää lukeilla ollut kirja käteen:


Hiirenkorvilla merkittyjä kahvikohtauksia kirjasta:


Alussa ehdin luokitella päähenkilön teenjuojaksi
http://365kuppiakahvia.blogspot.fi/2015/09/enemman-ehdin.html
mutta kyllä kahviakin kirjassa nautitaan monta kuppia!




Aurinkoinen kesäpäivä tämäkin!





Viimeinen sivu tuli vastaan nopeasti...


Kirja on kaunis, sisältä ja ulkoa.


Mutta minä rakastan sinua!


3 kommenttia:

  1. Hieno kuvaus hienosta kirjasta. Sinä tavallinen ihminen osasit kaivaa kirjan sisimmän esille ja kertoa siitä niin osuvasti, että muistutit mieleeni hyvän lukukokemuksen.

    Ihanaa, että tykkäsit! :)

    VastaaPoista