Powered By Blogger

keskiviikko 8. lokakuuta 2014

281. kuppi



Kirpparilempparit

Pään jyskyttäessä keittelin ruusukupillisen kahvia ja otin yhtä kolmesta migreenilääkkeestä...



Neljän tunnin nukkumisen jälkeen olo on tokkurainen, ei tee edes kahvia mieli. Olenko terve?

Ruusukupista kahvitellessani tuli mieleeni, että tänään voisin kaivaa esiin vanhoja kuvia ja esitellä lemppari kirppislöytöni. Tuumasta toimeen.

1. UGGin tossut 3€  http://www.uggaustralia.eu/

Olin keskustan kirpparilla ja kuulin hyllyn takaa työkaverin äänen: "Ihan Riitan näköset tossut!" Kävelin paikalle, olin vahvasti samaa mieltä ja koko ja hintakin olivat kohdillaan. Vuoden verran olen jo näillä tossutellut!


2. Kello  5€

Esikoisen kummitädin luona Porissa käydessä tuli kirpparilla vastaan oivallinen ajannäyttäjä. Kellotaulu varsinkin miellyttää silmää. Kellon paikka on ollut eteisessä lipaston päällä jo useamman vuoden.


3. Mikki Hiiri laukku 1€

Mikki Hiiri laukku on löytymisestään asti palvellut toilettilaukkunani jo monella reissulla. Niin ihana!


4. Nasu-kalenterinkannet 0,50€

Työyhteisöni mustakantisista kalentereista poikkeava yksilö, neljättä vuotta jo palvellut, kuten minäkin. Poikkeava? Miten vaan, mutta Nasu-kansistani en luovu! Ja peeäs, minulla on samaa sarjaa myös kahdet Nalle Puh- kannet ;)



5. Ruusukuppi 1€

Paljon kuppeja olen kirpparilta löytänyt kotiin ja töihin, mutta ei ole ruusukupin voittanutta! 


Tässä oli top 5  kirpparilempparit.

Ja nyt tuntuu jo sen verran paremmalta olokin, että on selvästi myöhäisen iltakahvin aika samalla, kun alan laputtaa...




2 kommenttia: