Powered By Blogger

sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

96.kuppi



Kiirepäivä kakkonen...

Ai miten tuntui mukavalta herätä omassa kotona (vaikkakin patjalta olohuoneen lattialla...) ja juoda aamukahvit oman pöydän ääressä!!!


Koko päivän puuhastelin OMASSA KOTONA, vähän sain tavaroita paikoilleen, nautin jokaisen maustepurkin ja vispilän asettelusta :)

Välillä pidin kahvipaussin ja luin loppuun "Lahjan". Kauniisti ja ihanasti kirjoitettu kirja. Tykkäsin kovasti. Nyt on haussa Cecelia Ahernen muita kirjoja. Kirpparit, täältä tullaan taas!

Kahvikuppini on WANHA. Olen ostanut sen 70-luvulla isälle isänpäivälahjaksi Hiipakan kyläkaupasta. Ja se on valmistettu Tsekkoslovakiassa!









Välillä pidin ruotsin luku tauon ja pänttäsin sanastoa kokeeseen Kuopuksen kanssa. Esikoinen pähkii psykologian kanssa, koeviikko.


6 kommenttia:

  1. Nyt mua jäi vaivaamaan että missä mä näin tuon kirjan ja aattelin, et se olis varmaan sellainen mistä tykkäisin....
    No kiva että oot herännyt oman kodin lattialta :) siitä se arki taas alkaa!

    VastaaPoista
  2. Minäkin tykkäsin Lahjasta tosi paljon ja 2 muuta Ahernia odottaa hyllyssä lukemista, siis eivät ehdi valitettavasti vielä kiertoon! Niitä kyllä onneksi löytyy usein kirppareilta ja kirja-alesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerro sitten, mitä muista tykkäsit! Minä käyn etsien...

      Poista
  3. Suosittelen kirjaa "Sateenkaaren tuolla puolen". Mun Ahern suosikki! :)

    VastaaPoista