Powered By Blogger

maanantai 8. kesäkuuta 2015

Paluu viime viikon torstaihin



Aamulla anivarhain annoin lähtöhalit Kuopukselle...


...joka lähti rippileirille Viroon.

Minä jatkoin tavalliseen tapaan epätavallista työtäni ja päivän päätteeksi palkitsin itseni jätskillä:




Ja:



Kahvilla voi värjätä, massailla, hemmotella, lannoittaa.


Tästä ideat:


Ja koska kahvia voi myös juoda...


Kulta Mokkaa ostin siksi, että tykkäsin sen uudesta paketista!



Kahvin kaveriksi paistelin lettuja ja luin pitkästä aikaa muutaman sivun Kirjavarasta




Meille oli ilmestynyt runollista paperia:






Näillä ajtuksilla kohti seuraavaa aamua ;)


6 kommenttia:

  1. Ui, en olekaan nähnyt tuollaista paperia :-)

    VastaaPoista
  2. Säästäisitkö mulle noita tyhjiä kahvipusseja ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos niin haluat, niin alan laittaa sukanvarteen ;) Tähän asti olen laittanut menemään... Paitsi ONNEA ÄIDILLE pussin säästin, kun se on mun äitienpäiväkorttini :) Mutta alan keräilemään.

      Poista
  3. Minunkin ihanat työkaverini säästävät minulle pusseja. Nyt toivon saavani niistä jotain aikaiseksi lomalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seuraan jännityksellä mitä itse kukin kahvipusseista taituroi :)

      Poista