Powered By Blogger

torstai 6. lokakuuta 2016

Kävellen kuntoon



Jos ei kahta lääkärireissua lasketa, niin olen ollut sisällä yhdeksän päivää... Olin enemmän kuin valmis lähtemään mukaan Esikoisen jakelukierrokselle...



Sillä aikaa kun Esikoinen työskenteli, minulla oli aikaa tarkkailla ympäristöä...







Löysimme myös K-kaupan oven ilman kauppaa...



Tästä eteenpäin olimme kauniilla omakotitaloalueella, eikä tehnyt sen enempää mieli pihoihin kurkkia...


Kunnon päälle kävely kävi. Vähän täytyy vielä hioa... Mutta kyllä on ainakin heitetty nappia naamaan...


...loppusuora häämöttää...


Tässä kohtaa oli kyllä ehdottomasti kahviaika!


Ja kyllä: olen Maxi Tuplani ansainnut!



Ruusukimppuni on alkanut nuupahtaa, joten olen vähän jakanut ruusuja...



...pienempiin vaaseihin...





No niin. Nyt olen kävellyt ja kahvitellut. Katson vielä vähän jalkapalloa ja aamulla lähden reippaana töihin :)


6 kommenttia:

  1. Kiva, että jaksoit jo lähteä raittiiseen ilmaan. Aika määrän lääkkeitä tulitkin jo syöneeksi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nälkä niillä lähti. Mutta joo, oli mukava päästä ulos!

      Poista
  2. Huh, miten paljon lääkettä olet mättänyt; toivottavasti olet saanut niistä myös apua. Hyvä, että jaksoit jo vähän kävellä. Voimia töihin ja levollista viikonloppua.
    ps. Joko ensi pe. tavataan? Millainen työvuoro?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lääkkeitä oli kelpo määrä... Ja kyllä vaikutuksen huomasi aika nopeasti. Ihana oli kävellä :) Kiitos, levollista viikonlopun loppua sullekin!

      Poista
  3. Oli varmaan ihanaa päästä vähän haukkaamaan happea! Mukavaa, että jaksoit! <3

    Minun rupesi ihan hirmuisesti tekemään mieli Tuplaa... mutta noita lääkkeitä en haluaisi, ihan hurjan määrän olet pillereitä popsinutkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kyllä oli happihyppely tarpeen! Pillerimäärä on huikee, mutta Tuplaa tulee syötyä tosi harvoin, nyt olivat laittaneet kassalle ärsykkeeksi hyvän tarjouksen...

      Poista