Powered By Blogger

sunnuntai 28. elokuuta 2016

Toipilaana tämän päivän



Perhe oli yöllä kotiutunut. Minä olin ensimmäisenä jalkeilla, mutta pää...

Keittiössä oli minulle tuliaisia: Paketti!!!


Paketin koosta ja muodosta ei voinut erehtyä:


Täydellinen tuliainen!!! Ja heti halusin siitä aamukahvit keittää...


http://www.arvidnordquist.fi/kahvi/valikoima/franskrost/




Kuten minulle aina käy: lumouduin tuoksusta!




Tässä kohtaa Ukko sekoitti suunnitemani... Tarkoitus oli kuvata tumma kahvini mustana, mutta kun Ukko kiikutti maitopurkin pöydälle, niin vahingossa kaadoin heti maidot joukkoon...



Santsikupin kanssa menin vähän huilimaan, koska pää...


Ajattelin (taas) lukea kirjan loppuun, mutta ei... Hitaasti etenee tällä päällä...


Vähän kahvia ja sitten unta palloon...


Kun sitten könysin taas peiton alta, niin pää tuntui olevan kunnossa... Kovin suuria en tänään toipilaspäivänä saanut aikaan, mutta sentään vattukiisseliä:


Tämän päivän tähtihetki:


Tämä päivä meni toipilaana. Tomorrow is another day...


4 kommenttia:

  1. Jos mä joisin kahvia, niin tuo kuulostaa siltä että voisi maistua mulle: tuoksuu suklaalle ja maistuu vanilijalle :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos... Ehkä jonain päivänä ;) Minä en kyllä tuota vanilijaa saanut maistumaan... Mutta kieltämättä se tuoksu oli suklainen :)

      Poista
  2. Oikein hyvät ja hyödylliset tuliaiset! :)

    VastaaPoista