Powered By Blogger

maanantai 27. heinäkuuta 2015

22. kirja



Lukuhaasteen 22. kirja tuli luettua pikavauhdilla ja se oli Vuonna 2015 julkaistu kirja -ja lisäksi myös kirja, jota kirjastotäti on suositellut!!! Kävi vaan niin, että kaikki kirjastojen kirjat olivat lainassa ja jonoja riitti. Ilmeisen suosittu kirja! Siispä ostin omani Suomalaisesta. Se oli sillä hetkellä viimeinen varastossa...

No, mikä kirja?

Jojo Moyes: Kerro minulle jotain hyvää (Me Before You)


http://www.gummerus/kerro-minulle-jotain-hyvaa/






Kirjan alku oli heti mukanaan vievä... Lou Clark saa potkut työstään ja etsii epätoivoisesti uutta työtä. Clarkin perhe tarvitsee rahaa, joten mikä tahansa työ kelpaa. Siitä lähdetään...


Lukaiseppa kokeeksi lukunäyte:

http://gummerus/Kerro_minulle_jotain_hyvaa_lukunayte.pdf


Onneksi oli loma, ei mitään tärkeitä menoja, sateisia päiviä...





Loppu!




Juonesta vain takakannen verran:



Tykkäyslistani kärkikirjoja!


Koska kirja on niin uusi, ehdin kerrankin lukemaan kirjan ennen kuin näin siitä tehdyn elokuvan. Tuskin maltan odottaa... Me before You tulee ensi-iltaan vasta ensi kesänä ja Suomeen...

HYVÄÄ kannattaa odottaa  :)



4 kommenttia:

  1. Melkein voin palata kirjan lukemisen tunnelmiin... joissakin kirjoissa vaan on sitä jotain!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on tosi vaikea lukea mitään muuta kirjaa...

      Poista
  2. Mukava lukea näistä lukemistasi kirjoista. Itselläni on nyt lukeminen jäänyt, mitä nyt dekkareita ahmin silloin kun lempparikirjailijoiltani niitä ilmestyy . Esim. Jäätä olen lukenut nyt varmaan puoli vuotta... Voi kun ehtisikin lukea nämä kaikki kirjat, joita kehut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin luen sen verran vähän, kun olen niin hidas lukija, että luen vain ja ainoastaan hyviä kirjoja :D Aina jotain vihiä on hyvä olla, jos ei ole tulee huonoja valintoja. Niin mulle kävi mm. sen joululahjakirja Lumikuningattaern kanssa... Tänä vuonna olen lukenut enemmän kuin vuosiin, koska yritän pärjätä lukuhaasteessa. Nythän olen vain noin kymmenen kirjaa jäljessä että ehtisin kaikki 50 kirjaa tämän vuoden aikana...

      Poista