Powered By Blogger

sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

Tassutellaan taakse päin...





Itsekkäistä syistä halusin pitää 24.4. omana päivänäni. Mutta on se muutakin, siihen haluan palata nyt...


















Lapsuuteeni ja nuoruutteni kuuluivat koirat. Meillä oli...



Ensimmäinen koiramme, Rekku, tuli meille kun olin 10. Rekun pojat Pike ja Moku muuttivat myös meille, silloin olin 17.

Isä ja naapurin miehet olivat innokkaita metsästäjiä ja koirat olivat oikeassa käytössä. Ne olivat myös täysvaltaisia perheenjäseniä. Koiruuksineen kaikkineen...



Rekku koiruuksineen on päässyt mukaan myös kirjaan:








Sellaisia koiramuistoja minulla.


...paitsi lelukoira :D

Koiranpäivän materiaali täältä: http://www.kennelliitto.fi/koirat/koiranpaiva-244



2 kommenttia:

  1. Voi miten ihana koiruus Rekku on ollut <3 Minulla oli lelukoira nimeltä Kurrekku. Kun en osannut päättää onko sen nimi Kurre vai Rekku :) Oikeaa koiraa ei ole koskaan ollut allergian takia. Mutta Kurrekku on yhä tallessa. Olen saanut sen kastelahjaksi.
    Samaa mieltä olin tuosta Lehtisen kirjasta. Vaikka yleensä luen ne vauhdilla alusta loppuun, niin tuon kirjan lukeminen kyllä takkusi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rekunmoista ei ole toista! Hauska nimi sun lelukoirallasi :)

      Lisää Lehtisiä on odottamassa hyllyssäni... Kirpparilla olisi perjantaina ollut taas peräti 3 lukematonta, mutta nettimiestuskissani en halunnut lisää Lehtisiä. Saattoi olla virhe...

      Poista